BLOGI
KATEGORIAT
Esiintymistaidon osa 3: Esitykseen valmistautuminen
Suunnittelun ja valmistautumisen määrään vaikuttaa kuitenkin se, millaisesta esiintymistilanteesta on kyse ja mitkä ovat tavoitteesi.
Asiakaspalveluviestintä osa 1: Asiakaspalvelijana Chat
Kuten muussakin asiakaspalvelussa, chatissä on kyse vuorovaikutuksesta. Sopivan rento lähestymistapa antaa asiakkaalle lämpimän ja luotettavan kuvan. Kohtele asiakkaitasi yksilöinä, sillä mitä henkilökohtaisempaa chat-palvelusi on, sitä tyytyväisempiä ovat asiakkaat.
Power Point paremmaksi osa 1:Miten havainnollistaa tarkoituksenmukaisesti?
Jokainen meistä on varmasti nähnyt esityksiä, joissa on käytetty PowerPointia havaintovälineenä. Joskus se on saanut aikaan wau-kokemuksia ja valitettavan usein tylsistymistä. Tunnistatko olleesi yleisön joukossa jossain seuraavista tilanteista?