VALMENNUKSET
ESIINTYMISTAITO
Esiinnytkö työssäsi usein? Oletpa asiantuntija, myyjä, kouluttaja tai esimies, tarvitset taitoa kiinnostavan ja vakuuttavan esityksen rakentamiseksi. Päivitä ja hio taitojasi!
ÄÄNENKÄYTTÖ
Ääni on tärkeä työväline useimmissa ammateissa ja työtehtävissä. Luo äänelläsi oikeita mielikuvia!
TYÖYHTEISÖVIESTINTÄ
Työyhteisöissä kohdataan monenlaisia viestintätilanteita. Yhteisön jokaisella jäsenellä on merkitystä toiminnan kehittämisessä. Hanki taidot sujuvaan viestintään!
JOHTAMISVIESTINTÄ
Vuorovaikutustaidot ja niiden kehittäminen ovat johtamisen tärkeimpiä työvälineitä. Onnistu esimiehenä — lisää luottamusta ja hyvinvointia työyhteisöösi!
NEUVOTTELU- JA KOKOUSTAIDOT
Työelämän erilaisten neuvottelu-, kokous- ja palaveritilanteiden ryhdistämiseksi tarvitaan toimivaa viestintää. Onnistu ja vaikuta neuvotteluissa!
ASIAKASPALVELUVIESTINTÄ
Ohjaavilla kysymyksillä ja empaattisella kuuntelulla taitava asiakaspalvelija tunnistaa asiakkaan tarpeet. Viestintätaidoilla luot lisäarvoa asiakaskokemukseen!
KIRJALLINEN VIESTINTÄ
Vakuuttava viesti on selkeä, looginen ja oikeakielinen. Kieli elää ja muuttuu – siksi kirjoitustaitoja kannattaa päivittää.
PUHEAKATEMIA-KOKONAISUUS
Etsitkö valmennusta itsellesi tai yksittäiselle henkilölle tiimissäsi? Kaikille avoin Puheakatemia koostuu useasta eri teemasta. Voit ilmoittautua yksittäisiin tai kaikkiin teemoihin.
ESIINTYMISTAITO
Esiinnytkö työssäsi usein? Oletpa asiantuntija, myyjä, kouluttaja tai esimies, tarvitset taitoa kiinnostavan ja vakuuttavan esityksen rakentamiseksi. Päivitä ja hio taitojasi!
ÄÄNENKÄYTTÖ
Ääni on tärkeä työväline useimmissa ammateissa ja työtehtävissä. Luo äänelläsi oikeita mielikuvia!
TYÖYHTEISÖVIESTINTÄ
Työyhteisöissä kohdataan monenlaisia viestintätilanteita. Yhteisön jokaisella jäsenellä on merkitystä toiminnan kehittämisessä. Hanki taidot sujuvaan viestintään!
JOHTAMISVIESTINTÄ
Vuorovaikutustaidot ja niiden kehittäminen ovat johtamisen tärkeimpiä työvälineitä. Onnistu esimiehenä — lisää luottamusta ja hyvinvointia työyhteisöösi!
NEUVOTTELU- JA KOKOUSTAIDOT
Työelämän erilaisten neuvottelu-, kokous- ja palaveritilanteiden ryhdistämiseksi tarvitaan toimivaa viestintää. Onnistu ja vaikuta neuvotteluissa!
ASIAKASPALVELUVIESTINTÄ
Ohjaavilla kysymyksillä ja empaattisella kuuntelulla taitava asiakaspalvelija tunnistaa asiakkaan tarpeet. Viestintätaidoilla luot lisäarvoa asiakaskokemukseen!
KIRJALLINEN VIESTINTÄ
Vakuuttava viesti on selkeä, looginen ja oikeakielinen. Kieli elää ja muuttuu – siksi kirjoitustaitoja kannattaa päivittää.
PUHEAKATEMIA-KOKONAISUUS
Etsitkö valmennusta itsellesi tai yksittäiselle henkilölle tiimissäsi? Kaikille avoin Puheakatemia koostuu useasta eri teemasta. Voit ilmoittautua yksittäisiin tai kaikkiin teemoihin.