ASIAKASPALVELU-
VIESTINTÄ
Asiakaspalveluviestinnän valmennuksissamme saat tietoa ja taitoa asiakkaan kohtaamiseen. Erilaisia asiakastilanteita simuloimalla pääset käytännössä soveltamaan oppimaasi.
Asiakaspalvelun vuorovaikutustaidot
Valmennuksessa harjoittelemme viestintätaitoja, joiden avulla teet asiakaspalvelusta tuloksellista. Opit, että asiakaspalvelu on asiantuntemuksen myymistä, keskustelua ja kuuntelemista. Saat tietoa, kuinka olla tilanneherkkä, joustava ja osoittaa halukkuutta vuorovaikutukseen.
Vaikuta minuutissa – hissipuhevalmennus
Hissipuhevalmennuksessamme keskitymme ydinviestin kiteyttämiseen ja vakuuttavaan puhumiseen. Pohdimme, kuinka viestin saa perille lyhyessäkin ajassa. Hissipuhetta eli pichausta pääset kokeilemaan minuuttiharjoituksella.
Messuesittelijän vuorovaikutus – Tehoa ja iloa messutyöskentelyyn
Valmennuksessamme saat välineitä vakuuttavaan ja tulokselliseen messuesiintymiseen. Opit, kuinka annat aidon, kiireettömän ja kiinnostuneen vaikutelman messuesittelijänä.
Taitava palvelu puhelimessa
Puhelinpalveluvalmennuksessa harjoittelemme taitavan puhelinasiakaspalvelun vaatimia viestintätaitoja. Saat tietoa puhelinviestinnän erityispiirteistä ja vakuuttavasta äänenkäytöstä. Taitavalla tilanteenhallinnalla teet asiakastyössä tulosta!
Asiakaslähtöinen etäpalvelu
Tässä valmennuksessa saat tietoa etäpalvelun erityispiirteistä ja jämäkästä asian eteenpäin viemisestä. Opit, kuinka kysymyksillä johdattelet keskustelua sujuvasti: videoyhteydessä tai chatissa. Saat myös vinkkejä, kuinka ulkoiset tekijät kuten tila, valaistus ja ulkoinen olemus vaikuttavat mielikuviin etäpalvelussa.